Meer resultaten voor kijkoperatie knie

kijkoperatie knie

Artroscopie of kijkoperatie AZ Klina.
Na de kijkoperatie kan de knie enige tijd dikker zijn dan normaal, door belasten/oefenen kan deze zwelling nog wat toenemen. Tijdens de revalidatieperiode na de kijkoperatie moet u de bewegingen van de knie verder opbouwen, de kracht van de dijspier trainen en een normale functie van de knie herwinnen.
trouwringen
Kijkoperatie Knie, arthroscopie knie Arts Orthopedie Lier.
Kijkoperatie Knie, arthroscopie knie. Beeldvorming in de orthopedie. De arthroscopische chirurgie. Arthroscopie betekent: in het gewricht kijken. Via een kleine steekopening wordt een kleine lens in de knie ingebracht. Deze lens staat in verbinding met een camera die op zijn beurt verbonden is met een beeldscherm.
poort
Arthroscopie kijkoperatie: knie en schouder gezondheid.be.
De plaatsing van de pees met botblokjes van de knieschijf en het onderbeen, op de plaats van de oorspronkelijk voorste kruisband, vindt plaats met behulp van een kijkoperatie. Met een tunneltje in het scheenbeen en het dijbeen wordt de pees in de knie geplaatst en vastgezet met twee schroefjes.
goedkoopste lening
Kijkoperatie van de knie Orthopedie Geel. orthopedie-geel-logo.
U bent hier: Home Voor patiƫnten Kijkoperatie van de knie. Kijkoperatie van de knie. Een arthroscopie is een kijkoperatie in een gewricht. De bedoeling van de ingreep is niet alleen kijken maar ook zoveel mogelijk de problemen in de knie te verhelpen.
Arthroscopie van de knie Knie Info patiƫnten Orthopedie.
terug naar boven De operatie. Een arthroscopie of kijkoperatie is een operatie waarbij er met een soort naaldlens" in de knie wordt gekeken en waarbij de letsels in het gewricht worden behandeld met micro-instrumenten langs kleine puntvormige gaatjes. Doordat het gewricht van de knie niet wordt opengesneden gaat het herstel na de operatie veel vlugger.
Kijkoperatie knie Knie.nl.
Het is ook mogelijk om tijdens de kijkoperatie een behandeling aan de knie uit te voeren. Door een tweede sneetje in de huid te maken, kan de arts een ander instrument in de knie brengen, bijvoorbeeld een schaartje of grijpertje.
Knie-arthroscopie Orthopedisch Centrum Kortrijk AZ Groeninge Orthopedisch Centrum Kortrijk AZ Groeninge.
Dit kan wat zwelling veroorzaken en pijnlijk zijn. Indien er in de dagen of weken na de arthroscopie abnormale pijnen of zwellingen in de knie of de kuit verschijnen, moet u zo snel mogelijk contact opnemen met de behandelende geneesheer.
ORTHOPEDISCHE INGREPEN arthroscopie van de knie.
Dit veroorzaakt pijnklachten of een bewegingsbeperking. De orthopedisch chirurg heeft met u besproken dat u een arthroscopie van uw knie zult ondergaan om de oorzaak van uw klachten te ontdekken en/of te behandelen. Een arthroscopie is een kijkoperatie in een gewricht.